Sobre nosaltres
Especialitats
-
Neteja i manteniment Industrial
-
Construcció i final d'obra
-
Entorns GMP / Sala Blanca
-
Manteniment de centres comercials
-
Neteja de moquetes i tapisseries
-
Piscines / Control de l'aigua del vas
-
Manteniment de comunitats
-
Neteja de pàrquings
-
Neteja de vidres
-
Màrqueting Olfactiu
Serveis
Olor de Net no es limita a les tradicionals tècniques de neteja que s'acostumen a oferir en les empreses del sector, sinó que pretén anar més enllà. Si bé també es fan neteges d'obres, manteniments en comunitats i oficines o centres comercials, l'empresa de neteja vol traspassar aquestes fronteres. Un dels serveis nous és el del màrqueting olfactiu, una tècnica consistent en ambientar espais amb olors determinades o bé limitar fins on pot arribar una olor o una altra. També s'ofereixen el manteniment de piscines i el control de l'aigua del vas, i es regulen i netegen els entorns GMP i de sales blanques, seguint els estrictes controls que exigeixen els reglaments actuals.
Història
Olor de Net és una empresa de neteja, nascuda de la inquietud d'en Joaquim Rubió. Amb aproximadament 30 anys d'experiència en el sector de la neteja, va decidir deixar la seva antiga empresa per fundar Olor de Net, amb l'ambició de superar les fronteres de la neteja tradicional i obrir-se a totes les novetats d'aquest món. Des dels seus inicis professionals als anys 90 del segle passat, Rubió va voler créixer professionalment, establir-se i ampliar fronteres, arribant a cobrir tot el territori català. A través de la formació continuada i de l'aplicació de noves tècniques de neteja i ambientació, Olor de Net vol oferir un servei de qualitat i alta professionalitat i desenvolupar-se com a empresa i prendre importància en el seu àmbit. Des de les noves tecnologies i productes de qualitat, aquesta nova iniciativa empresarial vol arrencar bé per consolidar-se i convertir-se en una referència en la neteja i l'ambientació d'espais no només en àmbit garrotxí sinó també català.
Objectius
Tot i ser una empresa jove, els professionals d'Olor de Net, encapçalats per en Joaquim Rubió, tenen clar que el principal objectiu és satisfer la necessitat del client, especialment pel que fa a la qualitat del seu treball. Una feina ben feta és prioritària per garantir que la intervenció tingui el millor resultat possible. Més enllà d'aquesta fita de qualitat, ressalta la importància d'atendre el client amb la millor atenció possible, adaptant-se a les seves necessitats, tan pel que fa als serveis oferts com en els horaris en què es du a terme la feina. Tot això, tractant al client amb la màxima atenció possible. Així, Olor de Net espera fidelitzar els nous clients i consolidar aquells que han confiat per primera vegada amb els professionals que ara formen part del projecte.